sâmbătă, 17 decembrie 2016

7 beneficii ale existenței unui animal in casă unde exista un copil mic

Majoritatea dintre voi stiu că de aproape 7 luni sunt proprietara unei cățelușe, scumpa foc, care nu credeam că o să ajungă să-mi pătrundă atât de adânc în suflet.
Pentru necunoscuți, vreau să vă prezint pe al doilea copilaș al familiei mele, Karina.
Este un bichon maltez de 8 luni care pe zi ce trece este din ce in ce mai apreciata in familia mea.
De când o am am putut să văd cum prezenta ei în viața noastră s-a îmbunătățit pe zi ce trece și m-a ajutat foarte mult in creșterea și educarea lui Alex.
În perspectiva mea de proprietara de cățelușa pot să vă prezint care sunt beneficiile existenței unui animal într-o o casa in care exista un copil mic:

  • Copilul învață să împartă lucrurile sale și cu altcineva 
  • Copilul incepe să asculte mult mai bine părintele 
  • Devine conștient mult mai repede de greșelile făcute
  • Învață să iubească orice animal
  • Nu se mai sperie de animale chiar daca le vede pentru prima dată 
  • Devine conștient de faptul că nu este bine sa calce sau să tragă de coada un animal
  • Devine un copil respectos și cu dorința de a îngriji și a avea grija de animale 
În încheiere articolului as vrea sa va spun că tocmai s-a lansat un magazin online premiu, pe care îl poți accesa aici: www.cattitude.ro și care, pe lângă faptul că oferă o largă varietate de accesorii și mâncare pentru animalele de companie, de asemenea, promovează și ideea de educare și responsabilizare atunci când vine vorba despre alegerile pe care le facem noi în numele blănoșilor pe care-i iubim. Eu cred că în ziua de azi, când informațiile se află la doar un click distanță, procesul de creștere și îngrijire al unui animal de companie este mult mai ușor față de acum 15 ani, mai ales că în prezent există atât de multe facilități și accesorii utile.
De asemenea , daca vrei să-i faci și site micuțului tău suflețel, ca să îl vadă tot pământul cât e el de minunat și atunci poți să accesezi și www.creative-wings.ro, iar pufoșelul tău va ajunge vedetă cât ai clipi odată din ochi.

18 comentarii:

  1. Iubesc animalutele foarte mult! Locuiesc la curte si imi permit sa le cresc libere.Sunt adorabile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat este de frumoasa! <3
    Noi locuim la bloc, nu prea este spatiu dar ne-am tot gandit sa-i luam un animal. Este innebunita dupa catelusi! Ba chiar, de multe ori luam si purici de la cei din strada. Sunt nevoita sa o las sa se joaca cu ei. Aveam in spatele blocului o catea cu 4 catelusi. Fetita mea, Karina este topita dupa ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am un pechinez ,iubesc foarte mult animalele,stau la curte si intr-adevar e cum ai spus tu ,conteaza foarte mult sa ai si un animal in preajma copilului tau ,e foarte frumos sa ii vrzi pe amandoi jucandu-se,am o fetita si toata ziua se joaca cu Piky (asa il cheama) ...foarte bun articolul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos! Ai dreptate in ce priveste prezenta unui catelus sau pisica in compania unui copil! Copiii care au animale vorbesc mai repede, sunt mai sentimentali si ofera compasiune. Noi avem doua pisicute Sisi si Micuta si sunt vedete pe canalul meu de YouTube.Atentia acordata acestor suflete vad ca ne-ai dat si un sait unde gasim cele necesare. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am 3 catelusi si 2 pisicute si le iubesc maxim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu cresc animale in casa. Se simte mirosul de animal si mi se face rau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un animalut te ajuta foarte mult si te iubeste neconditionat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si noi am cumparat un iepuras pentru fetita acum doua zile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Te iubesc neconditionat si nici nu cer nimic in schimb!

    RăspundețiȘtergere
  11. Atunci cand pierzi un animalut,pierzi o parte din tine

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi este tare mila de animalutele mele,pe vremea asta!

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte bine ca un copil sa iubeasca animalutele.

    RăspundețiȘtergere